Samos Day 7 & 8!

Vår sista hela dag i Grekland började med ännu en…

…smarrig frulle!
Dagens strandoutfit, en kornblå bikini från Pour Moi/Asos, flätor och solisar från Miu Miu.
Sen blev det massor av bad, det var så otroligt härligt!
En sista underbar lunch i skuggan på stranden!
Ännu mera bad!
Och snorkling! När jag har på mig min snorklingsmask känner jag mig som snyggast, ha,ha, not! 🙂
Jag kunde inte få nog av att bada och snorkla den här dagen! Jag ville verkligen inte åka hem!

Skepp och Hoj! Land i sikte!

Efter en lång dag på stranden gick vi till torget för att äta crepes och gosa med mina sötnosar!

Här blev jag så förvånad när kattungen självmant hoppade upp i mitt knä och började spinna. 😀 Den måste ha känt hur mycket jag tyckte om den!!!

Och somnade där!

Den lilla svart-vita!! ♥

Det var jättesvårt att åka ifrån dem, och jag har nog tänkt på kattungarna varenda dag sen jag kom hem och undrat hur de har det. Jag önskar jag kunde ha fått ta med dem hem!!! Men det var många andra som var snälla mot dem och kom med mat och vatten och lekte med dem, så förhoppningsvis mår dem bra!

Här står vi utanför vår bungalow och har gjort oss lite extra fina inför sista kvällen!

Först tog vi en drink på torget vid åtta-tiden.

Sen åt vi middag på den romantiska strandrestaurangen.

Grillade jätte-räkor igen! 🙂

Kvällens outfit: röd långklänning med slits i chiffong från Asos (ett rea-fynd i julas för 200 kr), väska från Michael Kors och guldiga kilklackar som jag köpte på Sko Punkten för jätte-många år sedan men de är perfekta semesterskor. 🙂 Armbandet köpte jag på Corfu när jag var där med mamma förra året.
Sen gick vi in till Pythagorion en sista gång!

Drinkar på en cool bar i hamnen.
Där vi satt och tittade på den här enorma yachten Oddyssey från London. Det syns tyvärr inte här hur otroligt stor den är. I luckan här längst fram kör de in bilen och i vardagsrummet hängde jättestora tavlor och en gigantisk tv på väggen. En sån otroligt lyxig båt har jag inte sett varken på franska riviernan eller i El Gouna!
Här sitter vi och svalkar fötterna i havet igen på kajkanten, det var så galet varmt! Helt fantastiskt!
Puss älskling! En underbar sista dag!
Nästa dag var det dags för en tidig frukost.
Innan vi checkade ut för att åka hem!
Hej då för denna gången! Hoppas att ni har tyckt det var kul att hänga med till Samos i resedagboken! Vi hade verkligen en fantastisk resa och hotellet överträffade alla förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera Doryssa Sea Side Resort för er som planerar en resa till Samos! Jag är så glad att jag fick må så bra, smärtan var betydlig lägre hela veckan än var den någonsin är hemma. Hade jag inte blivit förkyld så hade det verkligen varit super-duper-bra men en förkylning och feber är inget mot smärtan så därför ser jag tillbaka på den här resan som en av de bästa någonsin! Värmen, maten, stranden, havet, blommorna, shoppingen, barerna, och katterna -allt var fantastiskt!!! Önskar jag hade kunnat få stanna två veckor till! Minst!

Om ni har missat något resedagboksinlägg så har ni alla här:

Samos Day 1, Samos Day 2
Samos Day 3, Samos Day 4
Samos Day 5, Samos Day 6
Samos Day 7 & 8

Tack älskling för en underbar resa! I LOVE YOU! ♥

Du kanske också tycker om